åå ge mig längre lov

vafan, jag behöver nog ett års lov för att hinna med allt jag vill o ska göra! känner mig som en stressad känguru.. hur de nu känner sig när de är stressade det vet jag faktiskt inte, men något i den stilen.. hm.. aja, tandläkaren 20 i 8 imorgon, hur i hela världen har de tänkt när de satt den tiden när man har lov? en sovmorgon åt helvete pga tandläkaren.. tors-fred ska jag förmodligen vara med mina kusiner för de träffar jag inte överdrivet mycket och jag hade velat träffa de oftare än vad jag gör. på torsdagen skulle jag o sambo egentligen ha partaj men det blir nog inget med det, ni ser dubbelbokat? hm, imon ska jag även träffa bästa vän och 2 andra filurer som jag inte träffat på länge. och mitt i allt detta ska jag självklart slänga in lite plugg med eftersom ett viktigt prov väntar mig efter lovet.. jag vill sova och hinna med mig själv också, all tid hemma går till mina nära och kära, träffa och ses göra o ditta o datta. jag lipar inte över det. men jag hade nog behövt lite tid för mig själv tror jag.. jag har fler människor jag vill träffa nu på lovet, men hinner jag? damn jag vill.. jag vill så mycket, men tiden räcker inte till. fan jag måste sova nu för att orka upp till tandläkarn imon.. tjarå.




Kommentarer
Postat av: Jennifer ღ

Godnattღ

2009-10-27 @ 23:15:56
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0