20årskalas

kom nyss hem från ett trevligt 20årskalas för min syssling som jag inte träffat på evigheter. förrätt var fänkålssoppa (sjukt god) sen var det kalkon till varmrätt och tårta och glass till efterrätt så nu är jag proppad och lite godis till det med. blev lite twisterspelande och tumkrig också. nu sitter jag här hemma, ska snart bege mig upp till sängen för imorgon vankas det 3timmars dansträning. 9-12! jag som redan har sån träningsvärk kan ju lika gärna få lite till..

ps. people need love. iallafall jag just nu..


jag ikväll, ser förjävlig ut på denna bild.
men yepp,
kjol från chicy
vit tischa gina
kofta velour
boots Monki





Kommentarer
Postat av: fisen

pappa per kör twister ;)

2009-10-28 @ 22:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0