trodde inte stora svin existerade

jag trodde inte så stora svin existerade, att en gång inte räckte för dig.. flera kanske jag ska säga? att komma krypandes till mig funkar inte längre. du är ute ur mitt liv. och jag har aldrig någonsin undrat så mycket hur en människa tänker när de gör såhär. det är sorgligt... du vet exakt hur jag står i livet. du vet exakt hur och varför.. svinigt. så svinigt!!!! att fästa sig vid någon det är inte längre min grej. för folk förstör för mig hela tiden. folk gör det svårt för mig att lita på de. och du bidrog just till att förstöra mig lite mer!TACK.

Kommentarer
Postat av: cecilia

är det han som jag tror det är ? <3

2009-11-29 @ 22:04:31
URL: http://ccessann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0