Helgen har varit kalasbra

fredagen var sjukt bra, maskerad på rockstugan med mina härliga vänner, förfesten här var bra, efter festen i rockstugan mådde mina fötter inte bra, de gjorde de inte ens innan festen heller, för höga skor är inte allt för skönt efter ett tag kan jag säga. jag och några stycken tog oss in till stan, till donken, där man fick världens saltaste pommes, träffade sötisen gick upp till han försökte äta dedär pommesarna men det gick bannemej inte, klockan 4? något såntdär tog vi taxi hit till lyan (knappt 1km typ haha) alla mina bebisar låg och sov , men vi gick inte o la oss förens 6 något, lång natt.. alla vaknade runt halv 12 men vi låg kvar till 2-3 någongång, tog oss till slut upp, ville inte gå ut från sovrummet för där utanför var det katastrof, men fick städa lite iallafalll, åt inte på 24h så bussen hem vid halv 5 var lång, dock somnade jag nog ett tag.. blir ju lätt så dagen efter.. kom hem o sov hela kvällen gick upp o la mig o sov igen.. lördagen var alltså helt bortkastad i princip

söndagen träffades släkten hos farmor där vi åt smörgåstårta- gott! därefter åkte vi alla till kyrkan där det var allsångsgudstjänst något sånt, fick en dikt , tack! därefter blev det lång väg tillbaka till lyan..

idag måndag har jag haft 1 lektion, skitväder som det varit idag åkte gummistövlarna på. ikväll har det varit myspys med sötis, och nu har jag o sambo handlat lite, alltid sent ute, precis innan 23.00 haha! nu sitter vi o kollar på tv o myser med godis, köpte pepparkaksdeg så imon ska vi nog baka peppisar om inte någon äter upp det innan.. höhö.. degen är ju godast ;)



Kommentarer
Postat av: Carro.

ååå peppisdeeeg!

2009-11-24 @ 21:51:19
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0