Hela livet vill jag ge..

veckan har gått fort, hade finbesök inatt, finast! idag har oinksprutan tagits, armen värker o huvudet är väl lite groggy men jag överlever.

jag försöker ta mig samman till morgondagen. imon är dagen vi alla trodde inte skulle komma på länge. farfar begravs imorgon och det är vårt sista farväl, han kommer alltid finnas inom oss.   jag vet att det kommer bli oerhört vackert alla barnbarn ska gå fram och tända ljus för farfar. det kommer bli jobbigt, jag känner det redan nu. jag vet inte hur jag ska klara det...

vi tar oss imorgon hem till farmor och farfars hem där farfar kommer att ta sitt sista farväl av sitt hem så han kan bege sig till änglarna och släkten kommer vara med, sen åker vi alla bort till kyrkan tillsammans där  gudstjänsten kommer hålla rum. därefter ses allihopa i församlingshemmet..

usch det kommer bli jobbigt, så sjukt jobbigt! farfar jag saknar dig så sjukt mycket ! det är inte förens man förlorar någon som man förstår hur mycket de betyder för en och hur mycket man egentligen älskar de.. farfar vi ses snart!

när solen lämnar dig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0