Friday!

Jag är tillbaka i lyan, det blev en sen natt med sambo, prat om allt och ingenting, dans för att tagga till kvällen. upp skulle jag idag vid 9 o upp kom jag o iväg till skolan med, gjorde mitt första matte Bprov, hur det gick det vet jag inte, skrev på det mesta men om det var rätt det tvivlar jag på.. allt jag begär är ju faktiskt bara ett G.. hälften har ju hoppat av kursen, tråkigt nog, så framöver får jag sitta själv.. vill bannemej klara denna kurs! är hemma en sväng nu iallafall, nästa lektion  börjar 12.30 och klockan är 11 fast dess förinnan ska jag ju hinna äta med. får se vart sambo tagit vägen, har inte sett till henne sen jag kom hem. . gömmer väl sig i toan eller något..höhö..

ikväll är det maskerad för fulla muggar. det ska bli kul. förfesten är här och vi har laddat upp med lite kul grejer!
ikväll ska jag bannemej ha kul, så det får ni med ha !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0