Farfar

En lycklig saga som plötsligt försvinner,
ett hastigt farväl och tårar som rinner



FARFAR, det kom så plötsligt, ett besked om att du fått åka in till sjukan, pga hjärtat, igen. Hjärtat som pumpar ut allt blod i kroppen, DITT Hjärta som var så ödmjukt, så underbart, så hjältemodigt, så tappert. ditt hjärta blev svagt.. Du kämpade så länge! Men att allt kom så plötsligt ..jag kan inte finna ord... Jag kommer aldrig glömma ditt underbara leende! Jag har alltid på något sätt avgudat dig, du har alltid varit så stark, alltid kämpat!
Jag kommer verkligen Sakna dig Farfar, jag hoppas du kan se oss här nere, vi kommer leva för dig! Tårarna som rinner ner för mina kinder, de visar hur mycket jag tycker om dig, hur mycket du betyder för mig! Ditt blod kommer alltid rinna i mina ådror och du kommer aldrig försvinna från mitt hjärta. Farfar Jag Älskar Dig! Utan dig hade jag aldrig stått här idag.. Sov så gott älskade Farfar <3
//Ditt barnbarn Alexandra

Kommentarer
Postat av: Carro.

<3

2009-11-17 @ 21:48:55
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0