vilt?

ja det var ett av orden sen gårdagen, vilt. ja vilt kan man väl säga, kanske inte jättevilt, men ganska vilt ja.
dagen började med att tvätta en massa möbler och städa det sista i huset, tråååkigt, sen hämta tjejerna vid bussen och tillbaka hem. då började vi sätta upp tältet, gick kanon. sen vart det grillning, gott! under grillningen fick även se R och P som hoppade ner från min brors rum på andra våningen, ner från fönstret. galna! innan det även P som hade på sig stringkalsong med en elefantsnabel och dansade lite i fönstret.. vi åt å lekte lite och hade det trevligt sen kom det mer folk och vi hade det ganska trevligt då med dock vissa saker som jag velat skulle varit ogjorda eller att folk inte förstår att det är dags att växa upp.. blir så trött, när man fixat massa och ingen lyssnar på en..respektlöst.. om jag ska ha fest igen? ne du det är frågan. tveksamt. är så sjukt mycket jobb bara för alla är så sviniga.. iallafall sista folket drog runt 5-tiden., dock sov här runt 10 personer.  när de flesta åkt idag så hänkade jag o käkade kebab,gott!  sådär dageneftermat, när man inte orkar laga.sen hem igen o alla somnade, fast är fortfarande sjukt trött för nu har jag städat ännu mer, en massa städning, har tagit mig en dusch och nu ska jag bara ligga i soffan och kolla på film. men jag tackar för en trevlig fest trots de tråkiga sakerna.
 

ha en trevlig första maj







NU ÄR ALLT TILLBAKS PÅ NOLL OCH JAG MÅR PISS!
you're listening to the sound
Of my breaking heart

Kommentarer
Postat av: Carro.

Fasen vad kul och mysigt det ser ut med grill o tält o allt, ååh, vill också på trädgårdsfest!! Men vad var det som hade gått på tok?? :/

2009-05-02 @ 13:22:45
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: amanda kogsta

tack för en kanon valborg! du är allt bra, pärlan <3

2009-05-03 @ 14:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0