Tugga

har absolut ingenting o göra, sitter här o lyssnar på "my heart ain't a brain" med chris brown. bra låt.  snart börjar "the butterfly effect" o den ska jag försöka se, kusin sa att den var bra så får väl se. jag undrar om jag är allergisk mot något? mina ögon svider o  jag är snuvig, kan vara att jag är trött men ja, vet inte..  
nu vaknade mamma o tog fram ost, nötter  o choklad, typiskt mamma när hon vaknar upp i soffan att börja småäta.. haha.  nu ska jag också springa o hämta något å tugga på, får bli keso, med massa frukt!


Kommentarer
Postat av: Sis

Åh, den filmen är SÅÅÅ jävla bra!!

Och har ni också börjat käka keso nu alltså? haha

2009-05-10 @ 17:20:06
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0