TLÖÖÖÖTT

trött? ja, kan inte säga något annat. igår släpade vi oss hem till J där vi spenderade kvällen med pytt i panna, björn rosenström o en himla massa skratt. runt 11 kom J och då snackade vi bara å ännu mer björn rosenström o ännu mer roliga kommentarer o ännu lite mer skratt. J var väldans trött så hon blev inte sååå glad senare på kvällen.. vi gick tysta å la oss jag o E men J la sig ute i soffan.. tyckte hon var lite sådär småsur, imorse säger hon"jag vet inte varför jag var sur, förlåt" haha, jag som hade tänkt å förlåta ifall vi var jobbiga. imorse hörde jag även klockan ringa å ingen gick upp så jag täntke snooze dåva, men snoozen kom aldrig så jag gick upp till slut, då hade vi försovit oss lite, men vi hann ändå som tur var. har precis haft läxförhör i Spa om hälsa gick nog ganska bra tror jag. ikväll är det hem till hylte. I helgen blir det fotning, björn rosenström o en jävla massa skratt ! Plugget lägger jag liiiite åt sidan, kanske kommer när jag orkar, kan ju inte komma undan med det !

håll tummarna för mig så jag kan hålla ögonen öppna hela dagen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0