stressad & trött

min kursuppsats MÅSTE bli klar, skickade iallafall iväg mailet till killen som ska svara på frågorna å jag är väldigt sent ute så jag får verkligen hoppas att han svarar senast tisdag, förhoppningsvis redan måndag för måste ju få med det i arbetet. å jag har inte en aning om hur det ska se ut, inledningen måste jag skriva om, för den är för lång.. åå hur ska detta gå?! imon äre plugg som gäller för fulla muggar! åå det ska bli så himla skönt å bara få lämna in allt som ska in o sen slappna av, men risken är att man blir sjuk då, brukar blir så när jag är uppstressad och har mycket och när jag väl slappnar av så blir jag jättetrött.. får hoppas det inte blir så iallafall. jag orkar nog tyvärr inte plugga mer ikväll är jättetrött. så godnatt, jag hoppas inte ni är lika stressade som jag! jag ligger och oroar mig hela nätterna..ta mig härifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0