proppmätt

är hemma efter kalas hos farmor, 74 år!
pajerna var goda & jag blev väldigt mätt, efter pajerna var det även tårta o kladdkaka med jordgubbar på, gott men guuh så mätt jag blev, helt sinnessjukt, såg gravid ut ett tag.
farmor är underbar " JAG ÄLSKAR ER ALLA, BARA SÅ NI VET" 
vi älskar dig med farmor även fast det blev knäpptyst.. (svenskar är alldeles för lagom) jag sa för mig själv " vi älskar dig med"  efter allt pajätning o tårtätning bar det av hemåt igen. kan inte säga annat än att jag är trött som satan och soffan är min bästa vän ikväll, robinson är på tvn och jag diggar Jarmo. dock äckligt när han låg å hade munnen öppen för å se ifall eremitkräftan gick in där, blä äckligt när han åt den, men ja, är man hungrig så är man antar jag..
imon är det tillbaka till lägenheten o kanske får man besök av I på kvällen, trevligt isåfall, börjar ju inte förrens vid 12,30 på måndag, skönt
!


Kommentarer
Postat av: Sis

GOTT med kladdkaka, det åt jag inatt! haha

Himla fin bild också!

2009-05-10 @ 17:21:53
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Sis

Förresten, frågade hon om ni älskade henne? och ingen sa något överhuvudtaget?? ingen som räddade situationen?

2009-05-10 @ 17:23:16
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0