pluggggg

sjukt tråkigt o plugga,. migration är ett tungt ämne enligt mig. kan ni förstå hur sjukt jobbigt folk har det som kommer hit som flyktingar? barn som sett sina föräldrar dö genom att någon skjutit de o sen kommer hit för å bearbeta det.. själv sitter man här o klagar på en massa småsaker. man borde ju skämmas! men man får tänka som så att det finns folk där ute som har det värre än vad man själv har det.. jag hoppas mitt arbete blir bra nu! min chans, min sista chans i denna kursen. damn, det kommer bli svårt!  ska försöka skicka iväg ett mail till en här i hylte kommun som har hand om migration, min frågeställning är nämligen "hur arbetar hylte kommun med migration?" så får se ifall man får något svar på det. först måste man ju ha något å fråga, så det ska jag snart grunna på. nu tillbaka till boken.

 ciao.


Kommentarer
Postat av: Carro.

Tack för tipsen! Det blev fruktsallad till! skiitgott ju! Jag får testa de där plättarna nån gång också! Hoppas att ditt arbete blir bra!

2009-05-04 @ 19:27:35
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: sis

så bra!

ja det får du ta och göra!

ja jag får hoppas det med!

2009-05-04 @ 19:55:44
URL: http://alexandraboorg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0