Piss!

nee PISS med stora bokstäver, så vaknade man idag, även fast jag är ledig så äre alltid något som går snett. varför kan ingenting gå bra längre? allting blir bara dåligt vad som än händer, åå så trött jag är på det..varför är det såhär, det går bra ett tag sen rasar det så fort man börjar glädjas. . om inget dyker upp som händer i helgen så drar jag med Ma & Pa med husbilen, kan nog kanske vara skönt och komma bort från detta förbannade stället!


varför kan jag inte vara så lycklig nu?
att lite lera kunde göra mig så glad...

Kommentarer
Postat av: Carro

jag vill också åka med husbilen!!

vart har du hittat alla bilder förresten?

2009-05-28 @ 13:57:28
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0