övertrött?

det är nog det rätta ordet, trots att jag sov länge idag så har jag bara legat och degat hela dagen väldigt skönt må jag säga, men nu märker man verkligen att jag både är rastlös och övertrött, jag sitter och knäcker mig åt en konversation jag och mina kusiner har på msn. jag menar, jag fick "goett" till getägg? knäppt jag vet.. ne slutsnackat om det. som ni kanske förstår har inte många barn blivit gjorda idag men jag är så jäkla taggad inför nästa fredag. ska bli så himla mysigt o komma iväg med mina två härliga kusiner. en heldag på liseberg! kan det bli bättre? nee det är det närmsta vi kan komma rent ekonomiskt, annars tror jag nog vi hade tagit en helg i paris eller något sådant, disneyland är vårt största mål tror jag nog. vi har alltid sagt att vi ska åka dit. någongång tycker jag bannemej att det ska bli av också! förr sa vi att vi skulle åka bil dit när vi får körkort, men nu förstår jag nog att iallafall jag skulle aldrig hitta ner till frankrike och det finns alldeles för mycket risker med det så blir nog lättare vi tar flyg. ne slutsnackat om det också. lugn lördag, antagligen en sådan söndag och måndag också. ska plugga lite imon ifall jag har lust, behövs iallafall, men är skoltrött nu i slutet. och nu ska jag lägga in en bild på mig som nyss är tagen.
 skratta ni som skratta vill !


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0