never been kissed

så nu har jag kollat klart på filmen på 3an
Filmen handlar om en 25-årig tjej, spelad av Drew Barrymore som aldrig har blivit kysst. Hon jobbar som journalist och ska skriva om populära tonåringar och vad de gör. Så hon börjar skolan igen och låtsas att hon är 17. Hon blir kär i en av sina lärare och hennes chef börjar tänka på en annan artikel...
filmen var helt okej bra! den får  3/5 pussar!

under filmen satt jag o pratade/smsade med J o vi är bara såååå bra. nu börjar vårat nya liv! hur det kommer se ut det får ni inte veta, för det är mellan mig o henne, men det kommer bli bra! man behöver verkligen någon som man kan stötta sig på och som man gör upp mål med! detta ska vi hålla!

för om man ser mitt liv som en pinne o jag går på den här pinnen så har mitt ena ben varit över kanten det senaste halvåret och nu är det dags o hitta balansen och ta tag i mitt liv igen, har tappat balansen ett tag nu och det är dags å hitta den igen! det kommer jag klara, det vet jag ! I don't give a damn av vad folk säger numera!

JSAB detta klarar vi!



DARLING, YOU'RE MY SUNSHINE!!!!

Kommentarer
Postat av: Carro.

You GO girl!

2009-05-03 @ 23:35:51
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0