modevisning

åkte med pappa in till stan imorse, la mig i sängen när jag kom till lägenheten, somnade o vaknade runt 11, gick upp å gjorde iordning mig o gick till skolan,  jag gick tydligen till skolan för å se en modevisning på 15 min, några snygga kläder men aa, kändes lite smått onödigt. efter de 15 minutrarna gick jag J & E in till stan, jag köpte ett lypsyl, beroende av det, sen tog jag bussen hem för jag orkade inte gå så nu sitter jag här i lägenheten igen o klockan är bara 13.30 , ska ge mig på ordfraserna nu. imon är det prov! håll tummarna för mig!

dagens: jeans från bikbok, linne från H&M,                               
kofta från Svea & pashminasjal köpt i Turkiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0