If noone wants to look at you, for what you really are..

ofta får jag höra "vad ska du bli egentligen av din linje?"  " du kommer inte bli något"  "du kommer inte tjäna något" förstår du inte att jag tar åt mig när jag alltid får höra det? tror du jag kämpar hårdare när jag hör detta? ne snarare tvärtom.. jag vill bara ge upp allt just nu. orkar inte. dumförklarar mig, bryr er inte om något vad jag säger, är allt jag säger dåligt? inget betydande? ingen försvarar. sitter bara där å tar emot o försöker säga något. känner bara tårarna komma, känner klumpen i halsen o vill bara skrika "VAD GÖR DIG SÅ JÄVLA BRA DÅ?"...

If no one will listen, if you decide to speak If no one's left standing after the bombs explode If no one wants to look at you, for what you really are..


Kommentarer
Postat av: Sis

VEM FAN HAR SAGT DET TILL DIG?? Ring mig!! Fan vad förbannad jag blir... ingen ska säga något elakt till min syster! <3

2009-05-17 @ 14:53:51
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Sis

SÅKLART! suck. Jag förstår inte varför han alltid ska slänga ur sig sådana elaka kommentarer! :/

2009-05-17 @ 19:14:54
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0