drunknar...

...i plugg.

övat inför nationella matte nu ett tag, nationella är imon del 1 och jag har inte en susning om hur det kommer att gå för mig, det kan både vara lätt o svårt. bara att hålla tummarna för det jag är bäst på i matte kommer att komma och inget annat konstigt . ekvationer är något av det jag inte vill ska komma. så nu ska jag hålla tummarna så hårt jag kan!  efter nationella så är det spaämnena, kursen människan socialt & kulturellt håller vi på med nu, och imon ska vi prata om misshandel i kapitlet kön & sexualitet, låter det spännande? jag tycker faktiskt det nog kan bli ganska intressant, det brukar vara det på onsdagar faktiskt, även fast man nu faktiskt har börjat tycka att onsdagar är såå långa och jobbiga så är det oftast något bra man lär sig. det tycker jag om, för att gå i skolan o inte lära sig något är en massa onödigt, eller hur ? nu ska jag nog hoppa in i duschen, sen är det house på tv! läsa lite ur boken "14 år till salu" sen sova, för måste ju faktiskt vara utvilad imorgon!


Kommentarer
Postat av: Sis

tyvärr så måste jag nog meddela att ekvationer med största sannolikhet kommer på nationella! men vi kan ju hoppas att det inte kommer! Hooppas det går bra för dig imorgon! <3

2009-05-13 @ 01:18:00
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0