Bränt!

sis tyckte jag uppdaterade lite dåligt så jag får väl ta o slänga in några rader nu när jag är ledig . söndagskvällen tillbringades med I & J, trevligt o mycket skratt åt våra historier om när vi trillat med moppen. kördes hem & pratade en lång stund innan vi somnade, min säng är inte den största så det var ganska trångt men det gick. måndagen börjades med att gå till skolan vid 12-tiden, sedan farväl till I. två lektioner o sen slutade vi. jag o J tog oss ut till frösa o käkade hamburgertallrik för vi var megahungriga våra magar bara brummade efter mat så det fick bli det. J packade en väska o vi tog oss senare in till min lilla lya där vi tillbringade vår kväll. med banan o choklad. Brända popcorn, rökförgiftade av dessa, the notebook, o massa täcken på golvet. mycket mysigt!  även detta blev en ganska sen kväll men inte gjorde det något för idag är vi lediga, J skulle upp o shoppa men jag låg kvar en stund, gick sen upp tog mig lite frulle, la mig o läste "14 år till salu" blev trött igen o somnade några timmar till. vaknade för en stund sen skrev 50st ordfraser har 50 kvar. ska kunna dessa tills på fredag, känns väldigt lockande verkligen.. o nu bloggar jag, ska snart ge mig på fraserna igen, därefter mer arbete.. o vädret är ju fint, hallå! o jag har ingen balkong o känns inte särskilt kul o gå ut själv.. måste ju plugga inför nationella matte imon med, blä min sista chans för höjning till mvg!  drunknar ju i plugg här borta så får nog sätta igång. imon ska jag nog förmodligen hem till hylte o kolla på den årliga våruppvisningen med rydögymnasterna, denna gång är man dock inte med.. sen sover jag säkert hemma o därefter in igen för åter mer plugg! sommarlov behövs!

ha en kanonbra tisdag! o grattis till C som fyller 17 idag, hon är nu på en plats hon inte visste, pass behövdes visst o hon åkte fyra inatt, när J kommer ska vi nog bannemej ringa o sjunga!




Kommentarer
Postat av: Sis

GOTT med banan och choklad. täckehögen ser goosig ut också.. poppen ser dock inte så goa ut :S iiurk! haha.



Sv: jodu, jag provade den nyss o tyvärr är staven lite lång så den "dinglar" lite, haha, trodde den skulle sitta mer hårt, menmen. men man sätter in den uppfrån så den lilla kulan är neråt istället för uppåt! kanske sätter upp en bild senare då efttersom både du och M frågade. =)

2009-05-12 @ 16:35:56
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0