besök

det blev inget långvarigt tittande på babe, fick besök, men tänkte jag kunde spela in det, jag var borta ca 5 min när jag kom tillbaka så hade brorsan bytat kanal så det spelades inte in. sur!  iallafall, Famo o faster var o hälsade på oss, trevligt!  o nu försöker jag hitta något o skriva en uppsats om, någon fördjupning under 1700-talet, tänkte slavar först men det hade inte så mycket med 1700-talet o göra, nu tänker jag pesten, inte för att den var så mycket under 1700-talet heller, men den sista epidemien var under 1710-1713 i sverige så kanske om det, finns tydligen en pestkyrkogård här lite längre bort, så tänkte gå bort dit å kolla o ta något kort. så kanske det blir en bra uppsats? eller vad tror ni? plan B är nog att skriva om smittkoppor.. bara inte min grupp blir sur nu om jag byter ämne..  I ringde nyss också, hon är visst hemma under helgen, glaaa blev jag bannemej! så blir nog en kväll med henne o kanske någon mer? vad händer? får leta upp något. Nu ska jag ner o skriva ut all fakta om pesten, o kolla om Ma har börjat med maten, magen kurrar, var ju uppe tidigt o käkade frulle idag..

pesten spreds av råttor ?


Kommentarer
Postat av: Sis

jag tycker du ska ta pesten då!! så får du berätta lite om den när du blivit expert tycker jag! =)

2009-05-16 @ 19:50:31
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0