änglar & demoner

åkte in till stan vid 1-tiden igår, gick där lite jag och I och hennes ma, därefter åkte vi till min lya, där blev det dock inte långvarigt utan sen åkte vi in till city och satte oss på espresso och fikade, mys! sen efter det satte vi oss en bra stund vid nissan i det härliga vädret och pratade, sen upp och boka biljetter till bion änglar och demoner. sen gick vi och satte oss vid nissan igen, sen kom J och sen gick vi till bion som började vid 21. bion var riktigt bra, rekommenderar den! även fast den var över 2 timmar lång, så var den inte seg, för det hände saker hela tiden. många + till den filmen! filmen var slut runt 23.30 då tänkte vi gå till gegga o kolla läget, vi skulle inte gå in, men R drog in oss VIP- vägen gratis, tackar man för! dock såg man ju ut som ett litet horsk, hade inte sminkat sig sen runt 1 på dagen och inte festklädd, så vi gick där mest och skämdes, sen drog vi in till stan en sväng. var hemma runt 2.30 då var det bums i säng. klockan ringde 05.45!! I skulle upp och sminka några hårmodeller. jag ballade ur och låg kvar en timme till sen tog jag bussen hem 9.50 så nu är jag hemma på landet igen. skönt, väldigt trött, irriterad och ännu en gång sviken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0