ägg!

skulle ha med oss oömma kläder till H och vi förväntade oss något som rulla i bajs ellr liknande, men det blev kasta "gris" med ägg, det var skoj! testa det! I fick ett ägg kastat i ryggen, satt som en smäck! haha! efter det så såg himlen ganska svart ut så vi satte oss och spelade kort en bra stund. sen blev det filmtittande. tack för ikväll mina vänner! ni är bra!
imon blire nog ingenting alls, skulle o kolla på björn ju men så fixade sig inte allt, så tänkte vi gegga, men gästlistan vart full så det blir la bio ellr hyra film o softa i lägenheten istället. kan vara rätt skönt det med, tror inte jag har lust med någon baksmälla faktiskt om jag ska vara ärlig, måste ju få ihop det sista i arbetet med. ne nu ska jag nog nana kudden, klockan är visst 2.

NATTI!


Kasta ägg vare !

och spela kort

kvällens outfit tills vi skulle kasta ägg

testade lite mittbena idag, vad tycks? inte för att man ser så mycket och inte för att någon kommenterar men aja.

Kommentarer
Postat av: Carro.

det var ovant, fast SNYGGT! =)

2009-05-24 @ 03:38:58
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0