åå vad jag saknar

ja, det är inte klokt vad jag saknar de, de vet vilka de är. helt sinnes.. i veckan är en promme  planerad med J!!
på tisdag åker jag in, tar tummen ur röven och gör klart dedär förbannade historiaarbetet, det enda vi har den dagen, kul va? nödvändigt va? njae känns rätt onödigt att göra den redovisningen känns inte riktigt som man har lust o lägga så mycket krut i att den ska bli bra, men får väl göra mitt bästa, ah juste dedär förbannade bokrecensionerna också, åå vad mycket som det helt plötsligt blev, jag som har varit helt pluggfri i helgen, okej inte helt, har faktiskt skrivit lite på historian men inte så mycket, orkade inte, orkar man när man är på minisemester? ne skulle inte tro det va.. onsdag ska vi till hallandsgården har jag för mig, på torsdag har vi redovisningen, det enda den dagen, känns rätt soft. på fredag åker jag ju till kalmar så det är min vecka, sisådär knappt några lektioner.. det är inte fy skam! helgen? fest!!
hemskt var man blickar framåt och bara vill att tiden ska gåå , det bara spritter i kroppen, jag vill ha sommarlov!! snart så! lugna dig alexandra lilla, snaaart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0