19.00

klockan är 19.00 och jag har inte gjort mer än att kollat på life of ryan idag. jag har verkligen varit en riktig seging denna helgen om man bortser från valborg och dess städande.. för tillfället sitter jag bara och funderar på vad mitt liv ska bli?
är så trött på allt! det blir alltid fel när man väl kommit igång. allt bara faller.. känns så tråkigt och det blir bara att jag inte vill testa igen för det blir bara åt skogen! funderar även på om man ska vara funktionär på U21 EM i hstd? eller marinfestivalen? tål att tänkas på, hade nog varit skoj. iochmed att sommarjobb är kört så behöver man ju något o göra.
min vecka är ganska lugn..

måndag: ledig
tisdag: skola 8.15-14.00 (åker bussen in på morgonen)
onsdag: 8.30-15.30 hälsa och sjukdom i olika kulturer
torsdag: 12.30-14.00 nationella engelska ( åker hem igen)
fredag : LISEBERG MED MINA DARLINGS!
lördag: kalas hos älsklingsfarmor
söndag: slapp & plugg

denna veckan ska jag hinna med o köpa min kjol, lämna in min engelska bokrecension och skriva på alla inlämningar, även fråga om funktionärsgrejerna.

tired of being me.

Kommentarer
Postat av: Carro.

vad är de för kjol du ska köpa?

2009-05-03 @ 19:37:21
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du sett en blommig kjol på gina tricot ? med lite guld/silver i ?:P

2009-05-03 @ 19:43:11
Postat av: Carro

jaa, kanske.. eller joo. jag vet nog! :P

2009-05-04 @ 21:27:13
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0