sunday

ja, ännu en gång är det söndag, o jag är sjuukt trött efter gårdagen. tack trevligt folk för igår!
idag har jag ätit ovanliga våfflor, med kokos i, godare än vanliga våfflor iallfall. efter våfflorna så var det dags för packning o in till stan igen med bror min, ja jag är tillbaka i lägenheten nu o jag har pluggat lite, skulle behövt plugga mer, har prov på tisdag i andra världskriget, svårt, jobbigt! men det ska nog gå, hoppas jag! imon börjar jag 12,30 men bestämde med J innan att vi skulle luncha så ska träffas 11,30. efter lunch har vi matte, men där har vi bara betygsamtal verkar det som, därefter till stadsbiblioteket på föreläsning med en författare som heter johanna nilsson, därefter slutar vi. sen ska man hem å plugga plugga plugga!!!

veckan ser ut såhär:
måndag: börjar 12,30  föreläsning
tisdag: börjar 10.00 slutar 15,45 proov i historia.
onsdag: spadag 8,30-15.30 , ska prata om rasism. och se filmen american historyX elr vad den heter.+ filmeftermiddag på skolan, sedan blir det till J.
torsdag: börjar 14.15 en engelskalektion
fredag: börjar 8,15 simning. sen äre helg igen.

tror nog denna veckan också kommer att gå fort.
nu gäspar jag snart ihjäl mig & sängen kollar på mig så det är nog dags å krypa ner.
natti natti.

/a
såhär kan det se ut en dag i skolan i soffan..
cmjos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0