söndag..

igårkväll blev det som sagt en kväll hemma med massa gotti, skönt var det! idag vaknade jag o kollade på vasaloppet, asså ne jag tycker inte det var så speciellt kul och kolla på det. men jag kollade ändå. måste varit väldigt jobbigt å åka så långt iallafall. nu ska jag snart äta och senare nu i eftermiddag blir det väl att dra sig in till halmstad och lägenheten igen. efter 2 veckor hemma känns det rätt okej att åka in igen. tillbaka till skolan imon känns också skönt! Nu ska jag se hur det går för mamma och pappa med maten, det luktar bränt (?)

vasa

Kommentarer
Postat av: Carro

HAHA, var det bränt då? :P

2009-03-01 @ 14:38:56
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: alexandra

JA! haha, ne inte så farligt men lite smått ^^

2009-03-01 @ 18:52:16
Postat av: Carro

Haha, okej! :P Jag brände också min mat sen. haha.

2009-03-01 @ 18:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0