love is stronger than jesus

helgen har varit bra! i fredags så åkte jag till ida för att kolla på let's dance o så och igår så åkte jag in till stan o köpte min beigea trenchcoat på vila och nu hoppas jag innerligt att ingen som jag känner köper en sån, det blir så tråkigt!  efter stan åkte vi hem igen och på kvällen blev det ännu en tur till ida, denna gången var det såklart melodifestivalen vi skulle kolla på! om det var den rätta låten som vann det vet jag inte riktigt. men den var absolut inte dålig mycket mycket bättre än "snälla, snälla"! hur kunde ens "snälla,snälla" få så höga poäng? jag menar hon stod rakt upp o ner med sina turkosa stövlar och sjöng en depplåt? men jag får väl säga att vi alla har olika smak iallafall. jag o ida satt iallafall i soffan och hoppade o höll tummarna för att hon inte skulle vinna! efter melodifestivalen och lite kaffe och snacks gick vi och kollade på australia, den var himla bra! rekommenderas! sen blev det lite rallybrudar o sen gick vi och la oss, men somnade gjorde vi nog inte förens vid halv 4 tiden. pratade tills vi somnade. idag var det hem o har pluggat lite. imon är jag ledig så ska försöka ta mig ut o springa en runda om jag har ork o lust och om vädret tillåter, hoppas jag verkligen för nu har gränsen gått!

veckan ser ut såhär:
måndag: ledig
tisdag: skola o till lägenheten
onsdag: spadag & lyssna på en som har överlevt ett av hitles förintelseläger.
torsdag: skola
fredag: badminton hela dagen (?) 
 helgen får vi se, men hoppas på något skoj!

ha en bra vecka!
/a.

förresten så saknar jag oss!

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0