hemma..

är  hemma idag, som jag även var igår. mamma ville inte vara ensam hemma så jag  var snäll och var hemma med henne så nu sitter vi här och kollar på halv åtta hos mig! så skön han som kommenterar är! har även ätit en hel ananas!! min tunga gör ont nu.. hade engelskaredovisning idag, det kändes helt okej, men gick nog faktiskt rätt bra, eftersom när mamma ringde till skolan för att ändra tiden på utvecklingssamtalet så svarade min engelskalärare o sa att det gick väldigt bra för mig på redovisningen, så glad kan man inte annat än vara! får bara hoppas den skriftliga inlämningen blev bra med! 
 
Imon är det dags för en ny kurs på spa. människan socialt och kulturellt, låter inte som det roligaste, men vi får väl se, mina lärare brukar göra det intressant och det är bra!
undrar även vad jag fick på etikkursen som avslutades förra veckan.
det är bara att vänta och se.

och jag saknar min ida!!

nu ska jag kolla vidare på halv åtta hos mig! :)

/a.
spa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0