fullspäckad dag.

vaknade vid 7-tiden av att min kära farmor ringde, a lot of problems, fixa fixa fixa åkte hemifrån vid halv 10 tiden, kom hem vid 5-tiden efter att ha varit på ge-kås hela dagen, asså man får ju allvarlig damp där inne, fullt med folk o alla kärringar går hur sakta som helst, man kokar över verkligen! det blev iallafall lite småsaker inhandlat.. köpte en tv till famo o fafa, fuskbollar nu har de större än vi.. så har varit där o monterat å grejat, nu äntligen hemma med huvudvärken på besök, snart kommer I, kanske drar vidare ikväll, hade varit skoj iallafall, men när man bor som jag bor så måste man ha skjuts med å det ända hoppet idag är bror min, får se om han har lust å köra oss sen.. nu ska jag lyssna vidare på cyndi lauper som förövrigt kommer till hultsfred!!

/a.

dagens outfit..
mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0