fredagen den 13..

men inte har något hemskt hänt mig inte, peppar peppar, kan kanske hända något när jag går upp för trappen o in till sängen, vem vet?

dagen började ganska tidigt även fast jag var ledig bara för att jag skulle sköta eldningen, å då behöver man lägga in vedpinnar en gång i timmen typ och aa, vid 8 fick jag gå upp å springa ner å när klockan ringde så tänkte jag liksom, upp direkt bara! aa men man kanske inte skulle ställa sig upp så fort för det blev sådär svart framför ögonen, helt snurrig. haha inte konstigt när man legat ner en hel natt. jag kom iallafall ner. sen upp igen o lägga sig igen, upp igen vid 9 å sen la jag mig i soffan istället, det kändes närmre. sov lite i soffan o pluggade lite sen kom mor och far hem, sen gjorde jag mig iordning mig, sen körde bror min mig till ida, där vi åt god fläskfilé och klyftpotatis. Mumma! carlssons kan man säga är min andrafamilj. alltid lika härliga! sedan var det godis och glass o chokladsås, ännu mer mumma! let's dance ofc och singing bee. trevlig kväll! sen bar det av hemåt och nu sitter jag här och ska gå och lägga mig nu tänkte jag, för upp tidigt imon och åka in till stan för att inhandla den jackan jag hittade igår! det var "kärlek vid första ögonkastet" men ska se vad mamma tycker o så o vad jag tycker denna gången. den var ganska tunn, men ja vår/sommarjacka kanske inte ska vara för tjocka heller. men är rädd för att denna kommer att bli för tunn. vi får väl se vad som kommer med hem imon. behöver ett par aerobicskor elr något i den stilen med, de gympaskorna jag har nu är liksom sen jag gick i sexan, och det är ju så man borde skämmas! kan behövas nu när jag o carro ska sätta igång, säger vi iallafall o jag måste verkligen! + att vår lärare tycker också vi ska börja! inte för att vi är feta eller så, men att vi ska bli tränade, vi tränar ju i skolan ibland och vi kan ju bli träningsinstruktörer i vår utbildning så det är väl lite det med. roligare o träna om man är vältränad ju, så det ska  jag satsa på att bli! ne nu ska jag bege mig till min ensamma säng!
btw. nytt bandsläpp : dead by april.

GODNATT!
take care!
/a

familjen carlsson´+ jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0