ensamt...

igår så var jag ensam hemma hela kvällen/natten, jag kan säga att det inte var särskilt roligt, jag råkade somna till en film, som förövrigt var rätt bra, kollade klart på den idag. "I am sam" hette den. iallafall så somnade jag ju och vaknade helt yrvaken, o känner att jag är så iaktagen så jag får typ panik o hjärtat bara dunkar jättemycket, så jag stängde av allting å bara sprang upp å la mig i mamma å pappas säng. de var nämligen i helsingborg, därför jag var ensam hemma. försökte sova, huset var alldeles tyst. usch hemskt var det. men somnade till slut, fick tänka på massa roliga saker.. så töntig jag känner mig, men det var hemskt.

vaknade vid 11.30 -tiden idag och skulle börja elda igen, huset blir så lätt kallt o man måste elda hela tiden typ för att det inte ska bli kallt. så jag håller på för fullt nu o det har äntligen börjat ta sig ordentligt. så ska snart ner igen o lägga in fler vedträn.. mamma och pappa kommer snart hem som tur är..

ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, josse undrade om jag ville hänga med till hennes "kusin" eller vad man ska säga, men jag får se om jag orkar, har inte riktigt blivit frisk ännu så är nog bäst jag blir det först.
ska plugga lite nu så jag inte får så mycket att göra sen.

ha en bra dag alla!
/a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0