bikini på ingång

i ett tidigare inlägg har jag skrivit om en bikini, även lagt ut en bild på den, och endast bikinitoppen fanns kvar, men snart ligger den i brevlådan. jag menar, man kan ju ha ett par helt vanliga svarta bikinitrosor till! nu  får vi bara hoppas den passar, det är det som är nackdelen när man beställer på internet, man kan inte prova..håller tummarna för att den ska göra det iallafall!

lunchade med mami idag, sen blev det B&J-glass,  mumma!
kvällen tillbringas med mami o papi, fläskfilé o ännu mer glass, ännu mer mumma! o självklart är let's dance på tvn!! laila/leila(?) o hennes partners sista nummer var sååå fint! men inget slår dancing i "so you think you can dance" den är fortfarande min favvo! men vi får väl se vem som vinner let's dance 09..

imorgon ska jag o ida ta oss till gymmet, därefter solning. äntligen! kvällen skall antagligen också tillbringas med den kvinnan!

söndag så ska jag o mami till gekås o köpa massa småsaker som jag behöver, så som shampo å block o sådära. sen tillbaka till lägenheten!  jag trivs bättre å bättre nu, det är ett stort plus! o lyckligare blir jag för varje dag som går...
People are like songs, It's true, ME, I'm like "can't get you out of my head"


mif


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0