when a man loves a woman

jag fullkomligt älskar filmen " when a man loves a woman " och jag måste varit väldigt känslig idag, för jag grät i princip igenom hela filmen, den är så sjukt vacker. har ni inte sett den, så se den!!

"Michaeli Andy Garcia), Alice (Meg Ryan) och deras två döttrar Jess och Casey lever ett till synes lyckligt liv. Han är pilot. Hon är vacker, smart och verkar ha kontroll på det mesta. Men bakom den amerikanska idyllen döljer sig en stor tragedi. Alice är alkoholist och smyger med sitt missbruk. En dag när Michael är ute på ett av sina flyguppdrag kommer hon hem full. Hon skickar hem barnflickan, tappar fullständigt kontrollen och slår till Jess. Michael och Alice glider isär i en storm av förebråelser och det står klart för dem att de inte känner varandra och inte ens sig själva."


,









Kommentarer
Postat av: Carro.

sv: :P det är bara den vänstra som är en kille.. haha.. men det är ek o maja =)

2009-06-29 @ 20:18:20
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Jennie

Åh jag älskar den filmen också.
helt underbar! =)

2012-11-11 @ 17:58:44
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0