nu laddar jag

övar inför redovisningen, känns så fånigt o prata lite tyst för sig själv, samtidigt som man trycker vidare på en power-point. mina grannar kanske tror jag är helt senil som pratar med mig själv? ne får hoppas de inte gör det. å andra sidan så kom min hyresvärd upp idag, de har bytat något på elementet idag, TUR att det inte var stökigt här, problem fick jag dock när jag kollade in på toaletten och det såg ut som att de höll på å greja där inne, jag som behövde gå på toa, men jag höll mig, kollade ut någon timme senare och då såg det ut som innan så rörmockaren hade nog redan gått. haha! har kämpat med att hålla ögonen öppna hela eftermiddagen/kvällen. soleksemet är fortfarande jättejobbigt, o nyss när jag var i duschen kollar jag ner på mina vader, då äre massa vita fläckar!! är det normalt??? kul att eksemet tar över min kropp. begrav mig någon snälla? däremot syns dedär fläckarna inte nu så jag vet inte vad det var för lurt. skickade iväg ett textis till J , hon sa att det var normalt! Pust*  börjar halv 1 imon så jag tar en lång sovmorgon , lunchar i skolan och drar igenom redovisningen på 1,5 timme sisådär (inte bara min, utan de som ska redovisa) därefter hoppar jag till bussen och rullar hemåt till landet igen. på fredag mina vänner, då drar jag till KALMAR! min syster tar optikerexamen. kommer hem på lördagen igen. då äre ferra! förpärla hos J! nu ska jag läsa igenom detta en sista gång eller 2-3-4 gånger sen hoppas jag att jag kan det hyfsat!
förresten vill jag påpeka att min klass är helt amazing.


puss & godnatt.


tischan : Riksfinal UT-stegen Hultsfred!
saknar gympan!
btw. jag ser ut som ett sär på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0