I'm home

kan inte säga att det blev en lång visit i staden idag, tycker mest först jag satt o glodde i lägenheten, sen packade jag ihop alla böcker o till slut gick jag till skolan, var där MAX 5 min, lämnade bara in böckerna.. sen gick jag och J till donken liten cola o mellanpommes, vi skulle ju egentligen fika, men ingen av oss orkade det så det fick bli donkis.. sen runt i lite affärer, J skulle ha en undervattenskamera, haha, hon åker ju till Gran Canaria imon, Jag är avundsjuk, jag vill också resa!! & E åker till Alanya på fredag,.. assså BLÄ på er :( men neee vafan jag ska ju till hultsfred snart, det blir FETT om något!!! nu till något annat, har försökt städa lite här hemma men hann inte så långt, orkar ju inte. lat som jag är / har blivit..
kolla kolla, här får ni gårdagens outfit..
jeans - replay
body- Koola anna
bolero- Vila


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0