ETTAN ÄR AVKLARAD!

ja, nu har jag gjort allt jag ska i ettan, redovisningen är avklarad & bokrecensionerna inlämnade! blä på gympalärarn som nyss kom o snackade med mig för att jag inte har varit med o sprungit, för jag har varit sjuk då! oo kan ju inte hjälpa de å kan ju inte vara med imon heller på fotbollen för jag ska på examen men fan shit the same. nu kommer snart I in till stan o jag ska möta upp henne sen ska vi rulla till landet tillsammans.

ser ut som att jag  bara ha en dag kvar i skolan, på onsdagen då vi bara ska fika och måla tavlan, sen på torsdag är det bara kyrkan som gäller!

hej så länge !

sitter för tillfället i datorsalen tillsammans med dessa pluttar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0