det gäller vår framtid!

ja något i den stilen kommer det stå på vår kära skrinda som åker med till hultan, återstår ett samtal till krösatågen och se vad de säger om det.. gårkvällen bestämdes tider till och hem från hultsfred, vad sägs om 06.35 tisdag morgon om exakt två veckor? fy bubblan vad tidigt, men shit vad kul det kommer bli! det blev som sagt även tacos, gottit och lite tjejsnack hanns med. sen åkte vi hem till I där vi kollade på filmen "festival" som fick oss att längta ännu mer. sen somnade vi i värmen. imorse gick vi upp och tog på oss bikinin och gick ut och satte oss, men för varmt, inget fläktande så vi började trixa med skrindan och sågade och grejade med lite saker, sen satte vi även upp tältet och planerade hur vi skulle sova o så, haha herregud ;) sen blev det hamburgare fort i handen och springa o möta upp ma o sis och iväg till havet, skönt o fläktandes, 3 kulor glass  ooch hem igen. väl hemma blev det en joggingrunda med sis. herregud jag orkade mer än vanligt men dock ville mina ben knappt bära mig sen, de trillade nästan ihop haha. de ska tränas upp!! imon blir det stranden igen om vädret tillåter, ser ut och bli det på torsdag också och på fredag kalasa.


I,s hund min älskade vän. som förövrigt blev vän med en skalbagge idag. låg där och kollade på den så sött.

på kvällen gick vi ut och satte oss med filtar, o'boy och chips, gosigt. blev även en sväng runt midsommarstången.

min fina vän Ida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0