choklad

sitter här med  marabous 86%cocoa choklad. har inte varit så glad i sån här stark choklad innan, men nu tycker jag faktiskt den är riktigt god, vilket gör att jag tycker vanlig mjölkchoklad är för söt. det är ju bra, eller hur ? ;)
på tv är det supersize vs superskinny, usch det är ju hemskt o vara så smal som hon är och hemskt att vara så fet som den andra, man ska vara normal enligt mig, inte för tjock och inte för smal. visst man kanske inte kan hjälpa om man är för fet elr för smal och alla är fina på sitt vis..  nu till något annat, vet ni hur skönt det är att inte ha några läxor/arbeten att göra? åå så härligt o bara kunna slappna av. å andra sidan märker jag verkligen att jag börjat slappna av nu, för förkylningen tränger sig på o jag börjar bli halvdålig, inte roligt alls. det var ju som jag sa, när jag slappnar av kommer jag säkert bli sjuk. bara det inte blir värre. jag har ca 3-4 timmars bilfärd imon morgon till kalmar inte kul o vara sjuk då, absolut inte heller när man ska kolla på sis som ska ta examen och sen ska vi ut och äta på kvällen med ju så inte kul o vara sjuk, nej jag ska slappna av med min choklad och bara burra ner mig i soffan ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0