är det sommarlov?

tydligen är de det, känns absolut inte som det. ettan är avklarad och två fantastiska år återstår. längtar redan tills vi börjar igen. men mest av allt längtar jag faktiskt till hultsfred nu, fyfabian det finns bannemej inte ord..

min dag har sett ut såhär: buss in imorse, till skolan o äta jordbubbstårta därefter rolig "konsert" eller vad man ska kalla det, treorna som sjöng o spelade massa låtar, roligt ! efter det en sväng till kyrkan o ännu mer uppträde, kanonbra! sen vänta på bussen med K, J , A & A, hann med o ta lite mat på pastavagnen med. sen hem.. o ne nu tänker jag för mycket.. = att jag blir sådär arg o bara vill skälla ut någon o lipa :)

ne ikväll ska mitt rum städas färdigt, ska umgås med min älskade familj och ladda inför morgondagen då bror min tar studenten, ena min present är inslagen nu, den andra ska jag med snart slå in.... hemskt vad tiden går fort..



C&I

kommer kanske fler bilder sen ifall någon skickar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0