35 grader i solen

när jag vaknade i morse eller morse, middags menar jag , så var det ju kanonväder ute så upp o hoppa fort, laga till lite frulle och ut i solen, varmt som initusan! 35 grader stod det på termometern!!   har pluggat lite och nu ska jag ut igen fort, jag tar med mig datorn ut, dum som jag är ! så nu får ni en bild med detsamma hur det ser ut där jag sitter, jag orkar inte ha solen stekandes på mig när jag pluggar så har ett megaparasoll! dessutom har jag fått huvudvärk de två sista dagarna av solen även fast jag har druckit mycket så jag vill inte ha det mer, kanske hjälper att inte ha solen helt stekandes på mig?


Kommentarer
Postat av: Carro.

vad sköönt det ser ut!! själv måste man sitta inomhus hela dagarna!!

2009-06-01 @ 20:19:47
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0