världen är bannemej inte lätt..



det är inte konstigt det är krig på jorden, ska jag tala om för er. gårdagen bestod av bullshit.

detta var dagens outfit, vi åkte till farmor och farfar, glad att du är hemma igen farfar, farmor också.

gårdagen bestod av rensning av tårar innan folket kom, I och jag satte på absolute loveskivan, vi satt, vi pratade ut, vi pratade om döden, vi pratade om livet, vi pratade om våra nära och kära och "OM...."."jag skulle inte kunna gråta nu" det höll inte länge förren vi satt där och lipade tillsammans. visst är det väl härligt att man har någon som man kan lägga huvudet mot när man gråter? det tycker iallfall jag, kvällen blev ännu mer tröstning. med orden " hur orkar folk?" i bakhuvudet "det är inte konstigt folk mår dåligt" jag gjorde en bra gärning, även fast jag fick en hel del ont i magen efteråt. jag var nykter och dog av värme med 4 snarkande pluttar runt mig somnade jag till slut, efter sisådär några bortviftningar av mygg som surrade i öronen så somnade jag nog.

dagen idag började kasst. efter tråkiga besked många tankar, några tårar , lite packning till  hultan, lite till tankar - hoppas du har det bra där uppe..

R.I.P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0