soffpotatis

ja, det är nog det rätta ordet för mig idag.. har varit så himla slö idag, har verkligen bara legat i soffan och degat, men vad skulle jag annars göra, det har ju regnat hela dagen och hur kul är det att gå ut då? inte så kul va.. en annan orsak till att jag vart soffpotatis idag är för jag mår lite sådär halvpiss, näsan rinner och hostan kommer lite då och då, känner mig febrig, men inget syns på termometern. läste om en tjej som haft ont i halsen (precis som jag) som fått fel diagnos och sedan dött av svininfluensan, hur fel är inte det av doktorn att ge fel diagnos? de kan väl kolla ordentligen, särskilt nu när svininfluensan är ute o flyger.. hoppas inte jag har svininfluensan!! ne det har jag inte.. eller? nee usch sluta tänk så alexandra.. jag saknar skolan. jag orkar inte med sommarlov längre. vill sätta igång med vardagen igen, blir lite halvt död av att bara sitta hemma..



Kommentarer
Postat av: Anonym

nakeet

2009-07-23 @ 22:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0