Hultsfredsfestivalen 2009 var bäst!

jag är hemkommen efter en vecka på hultsfredsfestivalen som var hur kul som helst, även fast min vecka började dåligt med halsfluss och fick börja käka pencellin, så var det såå jävla bra. och jag sitter nästan här med tårar i ögonen redan för att jag saknar det! allt härligt festivalfolk, alla fulla, glada människor, konserterna, leran, maten, bajamajorna okej, dedär med leran och bajamajorna kanske inte man saknar så mycket men det hörde liksom till.. all musik, tältningen alla härliga citat, trängslen på konserterna hur man liksom fick ställa sig på tå med huvudet upp mot skyn för att få luft.. jaa det var bara så jäkla bra helt enkelt och jag kommer att komma tillbaka, det är en sak som är säker!!!

closer med kings of leon får mig att tänka tillbaka hur jag låg där i tältet med feber och inte kunde gå på kings of leon för jag mådde så dåligt. lycklig var jag dock för vi bodde så nära festivalområdet så jag kunde härligt ligga i tältet och lyssna och fy bubblan va bra det var!!

snoddas & Lars winnerbäck var är och förblir mina favoriter denna veckan, jag fullkomligt älskar lasse!












Tack mina vänner. hultsfred'10 ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0