Grattis kronprinsessan

ja, hon fyller år idag, så grattis till henne! sitter och tittar på firandet nu.

idag har jag varit duktig och klippt gräset men som alltid och som förr så lät det såhär "men pappa du får klippa kanterna" aa ungefär så är det, jag vågar inte klippa kanterna för det lutar så mycket och jag är rädd att trilla med åkisen, haha. det värsta var nog faktiskt att jag nog körde på 100 stycken sånna små bebisgrodor som hoppade omkring på gräsmattan. usch jag försökte köra om de men sen hann jag inte alltid så då bet det till i hjärtat och jag gjorde en konstig grimas, stackars grodorna.. till lunch blev det kebabsallad, snåååål sallad enligt mig, 2 små gurkbitar, 2 små paprikabitar 2 små tomatbitar, och typ 10 korn majs resten isbergssallad och äcklig lök, över hyffsat mycket kebab iallafall.. ät aldrig kebabsallad på hylte pizzeria säger jag bara, såvida ni inte vill ha sådär dåligt sortiment!

ikväll har jag kollat på allsången och nu kronprinsessans firande till detta vaniljglass. mumma...

imon ska jag ut och övningsköra med papi så watch out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0