det är ju faktiskt sommarlov..

ja, kanske lite dålig uppdatering här på ett tag, har inte orkat sitta så mycket vid datorn och har haft lite annat för mig. hm som jag knappt kommer ihåg nu. men i fredas var vi hos T och spelade lite spel, killarna badade, jag låg på spikmatta halva kvällen, hade alltså en allmänt mysig sommarkväll, det var väldans trevligt, blev även där medbjuden på en resa gratis! haha om nu det bara var fyllesnack eller allvar det vågar jag inte svara på, tog i hand det gjorde vi iallafall! så man kan ju hoppas, om man har mage till det.. på tal om resor, det planeras och funderas här hemma med fam J.. förkyld med hosta och grejer har jag också gått och blivit efter min pencellinkur på hultsfred, pyttsan om jag blir sjuk igen, det vill jag inte(SVININFLUENSAN????).. igårkväll blev förresten en sväng till hstd med I lite käk och snack sen hem igen.. jag ordbajsar lite men det får ni faktiskt tåla... idag firar ma å pa bröllopsdag, jag stod för maten, kycklingwok, till efterrätt mina fruktspett banan och melon på spett rullade i smält choklad och doppade i kokos, mumma! efter detta var klockan ganska mycket men vi tänkte åka och kolla på båtar vid en hamn men istället svängde vi in till fam J där det blev prat om resor, kel med kattungar och försök att sno med sig  missarna hem (lyckades inte) lite ballerinakex o rulltårta blev det också. mums!





Kommentarer
Postat av: Carro.

vem är det som har spikmatta? var det gött o ligga på den eller? :D Har funderat över om man ska skaffa sig en kanske!?

2009-07-19 @ 23:12:37
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: kusin c

vem är det tom håller?;o

2009-07-19 @ 23:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0