Bad day!

åå jag ligger bara här och jäser i soffan hela dagarna, blir bara slöare och slöare, får ont i alla leder, jag orkar inte röra mig, näsan rinner o halsen ömmar lite smått.. blä jag har verkligen dåliga dagar nu. Mr M är på besök, är väl en orsak till att jag blir så irriterad, inte minst vid matbordet idag.. mansgrisar är fan något av det värsta jag vet "tjejer ska ha sämre lön" "tjejer är inte bra på något" men vafan vissa män, särskilt här är sånna jävla svin rent ut sagt, ni tror att ni är så jävla bra, men vet ni vad, ni är så jävla små i mina ögon. vet ni det? ååå!!! ne usch jag är på sånt jävla skrikhumör nu så jag vill bara skälla ut varenda liten jävel som klankar ner tjejer och inte har någon respekt alls för de!! FAN vad jag hatar detta.. jag ska inte skriva mer nu, jag ska ta några djupa andetag o lugna ner mig.

är det bara jag som tycker att alla är lika mycket värda och har rätt till samma saker?!
fan inte konstigt det är krig på jorden..



Kommentarer
Postat av: ♥ novembersara - det lilla extra.

SV HAR lagt till dig nu, lägger du till mig?

2009-07-21 @ 21:31:12
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0