planering..

har legat i soffan och bara vilat idag med, har även hunnit med att göra några tal i matteboken men det är inte så kul så det gjorde jag inte så länge. men får väl kanske fortsätta senare om man ska nå upp till betygsmålet. eller målet satte jag dock inte själv, det gjorde läraren åt mig, tyckte jag skulle satsa på det. men det vetetusan hur det ska gå. men får ju alltid sträva efter det iallafall.

sitter här och smsar med josefine, det är jobbigt när man varit hemma en vecka och inte fått prata med tjejerna öga mot öga om planeringen till fredag, det känns lite panik över det hela. hur ska vi göra? vart ska vi göra iordning oss? vem kör? ja sådana vanliga frågor som man brukar ta när man ses, men nu har det inte blivit så lätt, har ju inte kunnat vara med i diskussionerna när de träffats i skolan. surt. haha femmiljoner frågor bara plopppar upp, jag tror nog jag är en tjej som måste veta hur det ska vara, kan nog inte bara ta det sådär hur det kommer, ibland kan jag väl det, men ne inte när det gäller sånt här. men det löser sig alltid och fredag kommer nog bli kanon! jag har varit lite upp o ner med detdär denna veckan, ska jag dit ? hm orkar jag det ? lite tveksam med andra ord, men har varit min sjuka som tagit mig psykiskt, men klart som tusan jag ska dit ju! vet nu iallafall att det blir tacos, kanske bastu innan med tjejerna blir gödde!

är fortfarande sjukt irriterad på den som snott kameran, och även på mig själv som lämnade den !  fattar inte varför folk snor ? har aldrig förstått det o lär väl aldrig förstå det heller, har de inga egna saker ? hur känner ni er inom er egentligen? ni måste känna sån jävla skuldkänsla o jag hoppas verkligen ni ruttnar i helvetet! HÖR MINA ORD!

/a.
mig

Kommentarer
Postat av: Carro

Hörde att du valt inriktning i skolan o så och att du måste öva mkt, såå passa på o öva när jag kommer hem nästa veckan ;)

2009-02-26 @ 19:35:29
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: alexandra

du din buse, det tror du va. sant att jag valt inriktning, men att jag måste öva det har jag inte hört någonstans ^^ sån filur du är.

2009-02-26 @ 22:36:30
Postat av: Carro

Jo men det sa mamma! :D

2009-02-27 @ 19:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0