pilates..

körde nyss lite pilates,  så fick bli en bild från hallen när jag leker lite, haha. är fortfarande lite vig efter min gymnastik, dock inte som innan , tråkigt nog. usch jag vill verkligen börja med gymnastiken igen, men jag hinner inte, eller hinner gör jag väl, men jag  bor ju i hstd nu och det känns jobbigt att behöva pendla till hylte varje gång man ska träna när jag fixat lägenhet för att jag ska slippa pendla till hstd.. har ju iallafall börjat med dansen igen lite smått, ska dit nästa gång ! kunde tyvärr inte igår pga att jag var på dop. men det blir näst nästa söndag.. ska se när kajsa är i hylte i veckan, vi kanske kunde gått o gymmat i det nya gymmet i örnahallen, hade varit kul o testat på det. + att jag nu verkligen måste sätta igång på riktigt, det blir ju bara passmed skolan någon gång då o då... har jag inget o göra i lägenheten så styrketränar jag lite där med haha! får ta mig i kragen nu så man slipper skämmas på beachen i sommar..
har även druckit en massa apelsinjuice idag, det är mums! men är sugen som tusan på choklad, så om det är någon som har en marabou mjölkchoklad elr typ ben&jerryglass, choklad med brownies, så skicka hit ! vore gulligt ! ne nu ska jag fortsätta läsa min bok, på engelska..  tråkigt, men måste göras..
 
puss sålänge

/a.
                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0