ilska..

det har gått och blivit onsdag. veckan går och jag börjar iallafall bli lite friskare men dendär febern den spökar och halsen känns tjock som en uppstoppad flodhäst. huvudet har för gudskelov blivit bättre, igår var det katastrof. kunde inte ställa mig upp förens hela huvudet bara liksom hackades sönder , o svimmade nästan. men tummen upp för att det är bättre iallafall men blir ingen skola för mig imorgon heller, hade la kanske kunnat ta mig dit, men känner att jag behöver vila och känns även rättså onödigt då det bara är en svenskalektion det handlar om, så får bli soffan imon också. och fredag  är jag ledig så blir hemma på dagen där också. kvällen kommer nog tillbringas i drängsered med fest , får väl se hur det blir.

hm, blä förstår fortfarande inte varför och kan verkligen inte förstå att jag kan bli såhär på sån kort stund och ne jag har varit borta från mina tjejer allt för länge nu det känns, mitt självförtroende har verkligen åkt i botten över lovet. innan var det liksom YES! nu är det liksom nja nje asså nae jag vet inte ne.. It kills me, o jag vet inte hur jag ska hantera det. så ska bli skönt att få träffa de på fredag! 
 
jag har aldrig förstått varför o kommer antagligen aldrig få svar på den frågan heller.. kan säga att jag spricker av ilska och vill bara spotta på de.

en sak till, vill inte att folk ska säga saker om mig när de inte har en jävla aning om hur det ligger  till och man ska aldrig förstora saker  heller, hoppas ni förstår det..
för ni är sjukt små i mina ögon nu..

det var mina ord för idag. ilska.

jao
/a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0